Void Crew - Founder's Pack
Pidätkö Void Crew'sta ja haluat käyttää parhaimman näköisiä varusteita ja samalla tukea METEM? Tartu tilaisuuteen ja hanki eksklusiivisia kosmeettisia esineitä ja tue paikallisia kehittäjiäsi entisestään tällä Founder's Packilla, joka sisältää mm: - METEM Salute -projektio, jolla Ectypes voi osoittaa omistautumisensa syvyyttä. - Kultaisen haarniskan värimaailma, niille, joiden sisäinen sielu on kultainen. - METEM Star Armour Pattern, käytä Voidin tähtiä ohjaamaan Ectype-miehistöäsi. - Ainutlaatuinen B.R.A.I.N. kypärä, näyttääksesi miehistöllesi, kuka todella on pyhiinvaelluksen aivot. - Scarab Jetpack, jolla voit tutkia tyylikkäästi hylkyjä ja avaruusasemia. - Kultainen Jetpack-polku, säihkyvää EVA-kokemusta varten. - Ikuinen kiitollisuutemme! <3 Tärkeää: Tällä DLC:llä osoitat ennen kaikkea tukesi pelille ja kehittäjille. Edellä mainittu sisältö on meidän tapamme osoittaa kiitollisuutemme tuestasi! METEM Preserve You!