Void Crew - Calamity Supporter's Pack
Selvisit hädin tuskin miehistön kanssa. Tuijotit Voidia. Ja nyt vaarat nousevat Maksimaalisten katastrofien mukana. Calamity-tukijapaketti on Ectypesille, jotka haluavat näyttää vaarallisen tyylikkäiltä samalla kun he tukevat Void Crew -pelin jatkuvaa kehitystä ja yhteistyökaaosta. Varustaudu eksklusiivisilla kosmeettisilla palkinnoilla, jotka on taottu jossakin kokeellisen tieteen, huonon harkinnan ja täydellisen kosmisen romahduksen välissä. SISÄLTÄÄ: EKSKLUSIIVINEN JETPACK - Calamity Angel Jetpack - Calamity Angel 'Wings' EKSKLUSIIVISET KYPÄRÄT - Singularity Mind - Void Mentality - Void Drifter PANSSARI JA VARUSTEET - Calamity Engine Chestpiece - Calamity Shoulderguards PANSSARIKUVIOT - Grain - Rusted VÄRIMALLIT - Anodized - Copperclad - Golden Void - METEM Morality KASVOPROJEKTIOT - Bomba - Collapse - Hot Fire Korjaatpa rungon repeämiä raskaan tulituksen alla, ajelehdit avuttomana avaruudessa tai ylikuormitat vahingossa jotain äärimmäisen kallista, voit yhtä hyvin näyttää samalla uskomattomalta. Tärkeä huomautus: ostamalla tämän DLC:n osoitat ennen kaikkea tukesi pelille ja meille, sen takana oleville kehittäjille. Kosmeettinen sisältö on oikeastaan vain tapamme kiittää sinua pelaamisesta ja tukemisesta! VARJELKOON METEM SINUA!