Vigor - Cataclysm Commander Pack
Omaksu ”Kataklysmin komentajan” rooli ja johda kunnianhimoista salaista asevoimien aloitetta, jonka tavoitteena on pysäyttämättömän armeijan luominen keinolla millä hyvänsä. Aseista itsesi vaikuttavalla aseistuksella ja päästä ennennäkemätön tuho valloilleen Outlands-alueille! Tämä paketti sisältää: - Service Uniform (Commanding Officer) - Officer's Hat (Lieutenant Colonel) - Helmask (Ominous Glare) - Document Case (Fine Black) - Lambskin Gloves (Elegant Black) - 3x PH M82 + 50x ammusta (7,62x51 NATO) - 5x Gewehr 3 SG1 + 100x ammusta (7,62x51 NATO) - 5x Maschinengewehr 3 + 500x ammusta (7,62x51 NATO) - 10x Luger + 100x ammusta (9x19 Parabellum) * Forbidden Cyphers Skin Lugerille - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket Tämä paketti voidaan ostaa kullakin pelitilillä vain kerran, ja se on saatavilla vain rajoitetun ajan.