Veteran Units (Windows)
Veteraaniyksiköt-paketti sisältää taistelun kuluttamia univormuja joillekin Italian rintaman ikonisimmille yksiköille Italian sardinialaisprikaatista ja Bersaglierista itävaltaunkarilaiseen Honvediin. Saatavilla on viisi viiksityyliä ja neljä kasvoesinettä sekä yhdet kasvot kullekin osapuolelle. Veteraaniyksiköt-paketti sisältää 35 esinettä: - 6 italialaista univormua - 5 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 7 itävaltaunkarilaista päähinettä - 4 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Italialaisiin univormuihin lukeutuu kuuluisa sardinialainen Sassarin prikaati, jotka taistelivat eräissä sodan kiihkeimmissä taisteluissa. Lisäksi italialaisupseerit ja vuorikiipeilijät saavat omaleimaiset Italian kuninkaallisen armeijan viitat. Kaikki univormut ovat taistelun turmelemia, mikä saa pelaajan näyttämään todelliselta veteraanilta. Itävaltaunkarilaiset saavat unkarilaisen Honved-jalkaväen univormun, joka on koristeltu unkarilaisin kaiverruksin ja kirjailuin, sekä feldkappen. Muihin univormuihin lukeutuvat likaiset, taistelussa rispaantuneet ja pakin kantamiseen soveltuvat välineet kokeneille juoksuhautasotilaille. Rynnäköijien hahmoluokalle on saatavilla myös kevyt kesävaate. Paketti sisältää neljä kasvoesinettä, mukaan lukien kaksi sidettä heille, jotka ovat nähneet toimintaa turhan läheltä, kaasunaamarin käyttöön soveltuvat silmälasit ja puoliksi poltettu savuke. Se sisältää myös viisi viiksi- ja partatyyliä, kuten Frans Joosef I:n pulisongit ja italialaiskenraali Pietro Bagdolion piskuiset viikset. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.