Versebound
Kirjoita legendasi uusiksi värssyin ja verin ja tarjoa huojennusta Kalevalan traagiselle nuorukaiselle päihittämällä taistelussa myyttisiä olentoja, hirviöitä, henkiä ja jopa itse elämä ja kuolema. Suorita rituaaleja, kulje kavalilla mailla ja vahvistu oppimalla jokaisesta virheaskeleestasi. Innostavia ominaisuuksia: – Luo täydellinen hahmo aseistamalla itsesi eri asein, artefaktein ja runoin. – Päihitä haastavia kokeita, joilla selvität hahmojesi tarinoita. – Testaa sisukkuutesi eeppisissä, vanhan koulukunnan pomokohtaamisissa. – Palasia aidoista suomalais-karjalaista taruista. – Alkuperäinen soundtrack täynnä dynaamista ja intensiivistä Dungeon Synthiä!