Venus: Improbable Dream
Auta masentunutta nuorta miestä selättämään henkilökohtaiset pelkonsa ja itsevihansa ja tuo hänen elämäänsä jälleen toivoa! Kakeru vihaa syntymävikaansa ja kamppailleen vaikean masennuksen ja ahdistuksen kanssa. Mutta kun hänet laitetaan koulun jälkeiseen musiikkikerhoon jossa häntä yritetään saada ulos kuorestaan, Kakerulle aukeaa uusi mahdollisuuksien maailma. Täällä hän tapaa Fujiwara Harukan, vammaisen tytön joka on ujo mutta jolla on musiikin lahja. Näiden kahden muodostaessa yhteyden toisiinsa Kakeru muistaa millaista on kaivata ystäviä, miltä tuntuu olla itsevarma, ja mikä tärkeintä; millaista on unelmoida. Venus Improbable Dream on mukaansa tempaava visuaalinen novelli, joka keskittyy mielenterveyteen ja identiteettiin. Ohjaa Kakerun päätöksiä kun hän astuu kohti pelkojensa kohtaamista ja yrittää saada jälleen elämänsä hallintaansa. Pelaajan valinnat vaikuttavat tarinan etenemiseen, mukaan lukien tärkeiden kohtien dialogivaihtoehtojen löytämiseen. Autatko Kakerua saavuttamaan jotain sellaista, jota hän ei edes uskaltanut toivoa?