Vending Machine DLC
Vending Machine DLC esittelee täysin täydennettävät myyntiyksiköt, joita voit sijoittaa minne tahansa kaupungissa. Laajenna toimintaasi kauppasi ulkopuolelle hallinnoimalla useita automaatteja samanaikaisesti; jokainen niistä tuottaa passiivista tuloa niin kauan kuin niissä on tavaraa. Vaikka nämä automaatit tarjoavat uusia liiketoimintamahdollisuuksia ympäri kaupunkia, niitä ei voi sijoittaa kauppasi sisälle, joten valitse sijainnit strategisesti maksimoidaksesi näkyvyyden ja myynnin.