Venba
Venba on tarinallinen kokkauspeli, jossa pelaat intialaista äitiä, joka muuttaa Kanadaan perheensä kanssa 1980-luvulla. Pelaajat valmistavat erilaisia ruokalajeja ja palauttavat kadonneita reseptejä, käyvät monipolvisia keskusteluja ja tutkivat asioita tässä tarinassa perheestä, rakkaudesta ja menetyksestä. Tee veden kielelle herauttavia ruokia Venban reseptikirja vahingoittuu matkalla Kanadaan. Palauta kadonneita reseptejä laittaaksesi herkullisia, veden kielelle herauttavia ruokia, jotka toimivat yhteytenä taakse jääneeseen kotimaahan. Tutki, keskustele, koe Opi myös tuntemaan perhe, käy monipolvisia keskusteluja ja tutki asioita kohdatessasi arkielämän haasteita.