Vegas Pack
Nauti vanhan ajan Vegasin hengestä tässä Mafia II:n uudessa ladattavassa sisältöpaketissa. Tuo Vegasin tunnelmaa Empire Bayhin ja kaahaile kaupungin kaduilla kahdella uudella autolla, joissa on huippuajettavuus ja ajattomat linjat. Mukana myös kaksi Vegas-tyylistä uutta pukua Vitolle.