Vastustajat: Ultros & Typhon
Kohtaa karmiva Ultros ja hänen suojelijansa Typhos Coliseum-areenalla! Käytä kukistettujen vihollisten kristalleja ja kutsu heidät taistelemaan rinnallesi.Coliseum-areena on käytettävissä Historia Crux -valikossa (kappaleesta 2 eteenpäin). Käyttääksesi tätä sisältöä avaa Historia Crux ja valitse vaihtoehto "Coliseum -??? AF-".