Vastustaja: Lightning & Amodar
Kohtaa Lightning ja Lieutenant Amodar Coliseumissa! Käytä kukistettujen vihollisten kristalleja saadaksesi heidät liittolaiseksi taisteluun.Coliseum esiintyy Historia Cruxissa (saatavana Kappaleesta 2 eteenpäin). Tähän sisältöön pääsemiseksi syötä Historia Crux ja valitse "Coliseum -??? AF-".