Varjon mahti
Levitä kauhua vihollistesi keskuuteen Mustana kätenä, Sauronin pelätyimpänä palvelijana, ja lisää miekkasi, tikarisi ja jousesi mainetta Runes of Power (Mahtiriimut) -paketilla.