Valkyria Chronicles 4
Raivoisa sota on levinnyt koko mantereelle! Valkyria Chronicles 4 sijoittuu samaan ajanjaksoon kuin alkuperäinen Valkyria Chronicles, mutta tarinassa keskitytään enemmän Liittovaltion E-ryhmän edesottamuksiin. Komentaja Claude Wallace ja hänen lapsuudenystävänsä ottavat osaa taisteluun vapauden puolesta, mutta heidän ja voiton välillä seisoo hyytävät lumimyrskyt, lukuisat imperialistiset sotilasjoukot ja valkyrioiden jumalaiset voimat. BLiTZ-taistelujärjestelmä ja CANVAS-grafiikkamoottori palaavat! Seuraavan sukupolven BLiTZ-taistelujärjestelmä tuo taistelukentälle osittain ylhäältä kuvatun vuoropohjaisen strategian, osittain roolipelin ja osittain 3. persoonan ammuskelutoiminnan. Taistele imperialistisia joukkoja vastaan entistä useammalla yksiköllä entistä suuremmilla taistelukentillä. Räjähdeaseisiin erikoistunut uusi yksikkö Grenadier ja useita hyökkäys- ja tukiyksiköitä saapuu ensimmäistä kertaa Valkyria Chronicles 4:ään. Hämmästyttävien vesivärien maailma – Sarjalle ominainen käsin piirretty visuaalinen tyyli palaa! Vesivärimaalauksien innoittama CANVAS-grafiikkamoottori yhdistää todellisuuden ja mielikuvituksen visuaaliset elementit luoden vivahteikkaan ja värikkään maailman täynnä tunteita. Katsele E-ryhmän matkan avautuvan edessäsi kuin interaktiivinen maalaus.