V Jump Decal
Sisältö: - V Jump Decal (tarra) Tarrat ovat kosmeettisia tuotteita, jotka muuttavat vain eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Sisältö voidaan tarjota hankittavaksi myöhemmin erikseen. Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.