UUSI PELI +
Janoatko lisää toimintaa? Aloita uusi peli edellisen pelikerran kaikilla taidoilla ja esineillä, kerää parempia saaliita, tapa entistä enemmän julmia petoja ja koe uudelleen eeppinen The Witcher 3: Wild Hunt -fantasiaseikkailu!