Until Then: Deluxe Edition
Deluxe Edition sisältää:: - Until Then - Until Then Afterimages DLC Maailmassa, joka yhä toipuu katastrofista, Mark Borja ja hänen ystävänsä selvittävät toisen lukiovuoden iloja ja suruja. Herää tyypillisessä teini-ikäisen makuuhuoneessa, harjoittele pianonsoittoa, yritä selvitä kotitehtävien määräajoista ja rakenna (ja polta) ihmissuhteita, kun muistelet lukioelämän päivittäisiä epävarmuuksia. Kunnes kohtalokas tapaaminen käynnistää ketjureaktion, joka mullistaa Markin elämän. Ihmiset katoavat ja muistot osoittautuvat epäluotettaviksi. Paljasta piilotettu totuus Markin ja hänen ystäviensä kanssa tässä kerronnallisessa seikkailussa ja yritä ratkaista mysteeri ennen kuin on liian myöhäistä. Pelaa omaa seikkailuasi Tutustu moninaisiin ja tuttuihin hahmoihin, joiden kanssa voit keskustella henkilökohtaisesti, tekstiviestillä ja sähköpostitse. Tutustu heihin, solmi suhteita, jätä ryhmätyöt kesken ja seuraa, miten heidän henkilökohtaiset tarinansa kehittyvät sinun tarinasi rinnalla. Tutki ympäristöä jokapäiväisen teknologian avulla Tutustu sosiaalisen median syvyyksiin, joissa tykkäyksilläsi ja kommenteillasi voi olla seurauksia. Selaa sosiaalisia viestejä, sähköposteja, verkkosivuja ja muuta pelissä olevalla älypuhelimellasi, josta saatat löytää vihjeitä ja vihjeitä ihmisistä ja maailmasta ympärilläsi. Juttele ystäviesi, luokkatovereidesi ja jopa tuntemattomien ihmisten kanssa. Tutki rakkauden, menetyksen ja ystävyyden teemoja Käsittele filosofisia kysymyksiä päähenkilönä. Tee virheitä ja vaikeita valintoja. Pystyykö Mark puolustamaan ystäviään ja olemaan tukena, kun he tarvitsevat häntä, vai pettääkö hän heidät? Voiko hän parantaa haavansa päästämällä irti menneisyydestä? Päätä itse, miten Mark kasvaa ja pyrkii paranemaan tarinan aikana. Pelaa addiktoivasti arkipäiväisiä minipelejä Aseta muistitikku – odota, väärin päin – ei, se oli oikein ensimmäisellä kerralla. Taistele ystäväsi kanssa kalapalloista ulkona olevalla ruokakojulla. Pysy rytmissä maksaaksesi jeepney-matkan. Uppoudu pikku leikkeihin, joita huomaat pelaavasi jokapäiväisessä elämässä. Uppoudu elokuvalliseen visuaaliseen elämykseen Koe kiehtova tarina, joka on ainutlaatuisesti esitetty silmiinpistävällä käsin piirretyllä pikselitaiteella, ja uppoa lämpimiin väreihin ja musiikkiin maailmassa, joka yrittää jättää taakseen tragedian. Hahmot, maisemat ja rekvisiitta sulautuvat 3D:nä. Varjot, heijastukset ja valaistus luovat sävyn rakkaudella toteutettuun kokemukseen. Koe Filippiinien paikkojen ja kulttuurin inspiroima maailma Kulje Filippiinien inspiroimien maisemien halki etsien totuutta. Tutustu Until Thenin maailmaan, joka sijoittuu Filippiinien fiktiiviseen versioon, vilkkaasta pääkaupungin sydämestä pitkiin bussimatkoihin ruohokenttien ja rannikkokaupunkien ohi. Sisätilat muotoutuvat paikallisten asukkaiden tapojen mukaan, ja ne luovat näyttämön lähimenneisyydelle.