Until Then: Afterimages
Palkittu kerrontaseikkailu Until Then tuo mukanaan kaksi uutta mukaansatempaavaa lukua, jotka seuraavat rakastettuja hahmojamme. Sofia palaa kotiin taakseen jättämiensä muistojen pariin. Mark tapaa uuden rakastajan ja vanhan ystävän. Omissa oloissaan he tutkivat, mitä on jatkaa elämää poissaolon läsnä ollessa. Pelaa tuoreita minipelejä tarotista leipomiseen, ole vuorovaikutuksessa kiehtovien pelinsisäisten puhelinsovellusten kanssa treffejä ja videosisältöä varten ja törmää rakastettuihin hahmoihin, vanhoihin ja uusiin, kahden luvun aikana. Luku 1: Kotiinpaluu Sofia palaa kotiin keskellä sulkutilaa – paljon on muuttunut. Tuttuja paikkoja on kadonnut, ihmiset ovat kasvaneet aikuisiksi, ja samaan aikaan hän joutuu kohtaamaan menneisyyden, jonka hän oli sopivasti jättänyt taakseen. Luku 2: Kipinät Mark on ylpeä, vastuuntuntoinen yliopisto-organisaation johtaja. Sieltä hän löytää rakkauden ja odottamattoman vanhan ystävän. Onko hän todella muuttunut ihmisenä vai polttaako kipinä kaiken, mitä hän on rakentanut? Vaatii peruspelin pelaamiseen.