Until the Last Plane
Hallitse lentokenttääsi, huolehdi lentäjistä, korjaa lentokoneita ja valmistaudu kohtaamaan vihollisesi! Tämä on tarina ihmisistä, jotka taistelivat toisessa maailmansodassa — rohkeista lentäjistä, jotka liitivät laajan taivaan halki, ja älykkäistä insinööreistä, jotka auttoivat heitä hallitsemaan lentokoneitaan. Until the Last Planeissa sinut on määrätty hoitamaan lentokenttää. Käytä sotilaallisia voimavarojasi viisaasti, rekrytoi lentäjiä ja valmista oikeat osat lentokoneisiisi. Kun olet valmis, lähetä laivue suorittamaan seuraavaa kriittistä tehtävää! Pelin kulku Until the Last Plane -pelissä on monipuolinen, haastava ja muokattavissa. Tässä pelissä korjaat lentokoneita, johdat työpajoja, pääset mukaan ilmataisteluihin ja pudottamaan pommeja kohteisiin tehtävien aikana ja paljon muuta. Koko lentämisen valmistelu- ja toteutussykli on edustettuna pelin ainutlaatuisessa pelimekaniikassa. Opettele hallitsemaan ne kaikki pitääksesi sotakoneiston käynnissä.