Yhdistele kortteja joko saman värin tai numeron mukaan, ja muuta tilannetta pelaamalla toimintakortteja. Yritä saada koko kätesi tyhjäksi ennen kaikkia muita joko klassisessa pelissä tai muokkaa kokemustasi erilaisilla erikoissäännöillä ja otteluasetuksilla, niin voit varmistaa, ettet sinä ja ystäväsi pelaa koskaan kahta samanlaista peliä! Valmistaudu lisäksi järisyttämään peliä uusilla bränditeemoilla, joiden mukana tulee ennennäkemättömiä teemakortteja, jotka oikeasti muuttavat tapaa, jolla peliä pelaat!