Universal Studios -kokemus
Käydään Universal Studiosissa, täällä Minecraftissa! Aloitat seikkailusi Universal Studiosin porteilta, missä Woody-tikka tervehtii sinua ja pyytää apuasi hankkimaan takaisin Universal-maapallon kirjaimet. Kun lähdet matkaan, kohtaat kiehtovia laitteita, matkamuistopuoteja, huikeita minipelejä ja monia ihastuttavia hahmoja, kuten Shrek ja E.T.!