Uniform: White Tuxedo
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER -pelin ennakkotilaus sisältää seuraavan bonussisällön: Bonussisältö ・Asu: White Tuxedo * Tämä sisältö on saatavilla myös pelissä edistymällä.