Undungeon
Undungeon on toiminta-roolipelikokemus, joka tuo vanhan koulukunnan toiminta-roolipelien hengen takaisin nykyaikaistetussa muodossa. Palauta järjestys kaikkiin ulottuvuuksiin, määritä maailmojen kohtalo ja päätä, mitä uudessa multiversumissa tapahtuu. Värikäs pikselitaide: Jokainen puu, pensas ja kivi on käsin piirretty, ja jokaisen vihollisen animaatiot koostuvat kymmenistä yksittäisistä kuvista, mikä luo ainutlaatuisen visuaalisen kokemuksen. Ällistyttävä scifitarina: Useat eri ulottuvuuksien versiot Maasta yhdistyvät yhtäkkisesti ja hajottavat toisensa mullistavassa tapahtumassa, josta käytetään nimeä Suuri siirtymä. Tapahtuma vahingoittaa itse ajan ja avaruuden rakennetta kenties peruuttamattomasti. Sinä olet Airut, ja liityt Airueiden salaiseen ulottuvuuksienväliseen organisaatioon (nimeltään H.U.B.), jonka Dharma on luonut korjatakseen katastrofin jäljet. Kiivaita reaaliaikaisia taisteluita: Ohjaa Airutta – mahtavaa Jumalan luomaa sankaria. Kukista vihollisesi yhdistelemällä tehokkaita lähi- ja etähyökkäyksiä. Paranna varovasti, jotta viholliset eivät saa lääkettäsi käsiinsä. Hyödynnä erilaisia liikkumiskykyjä, tehosteita ja heikennyksiä, niin pääset niskan päälle ja selviät viholliskohtaamisista. Mukautettava sankari: Istuta Airuesi vrataloon erilaisia elimiä, niin saat upeita taistelutehostuksia ja kykyjä. Tee Airuestasi jumalankaltainen keräämällä ja varustamalla noodeja ja riimuja. Ilmaise itseäsi luomalla Airuesta versio, joka sopii täydellisesti pelityyliisi, käyttämällä kumppaneita, heitettäviä aseita, kriittistä tai DoT-vahinkoa aiheuttavia varusteita jne. Valmistusjärjestelmä: monipuolisilla järjestelmillä voit purkaa esineitä perusmateriaaleiksi ja luoda niistä ainutlaatuisia elimiä, aseita, varusteita ja käyttöesineitä, joista on apua matkallasi. Laaja avoin maailma: Tutki kaukaisia maita mielikuvituksen tuolla puolen ja tapaa mitä eksoottisimpia hahmoja – kauppiaita ja rosvoja, jotka kertovat tarinoitaan mihin ikinä menetkin. Voit käydä kauppaa paikallisten kanssa, värvätä heidät mukaasi taisteluun tai jopa tuhota heidän leirinsä. Tehtävien välillä voit levätä ja varustautua H.U.B.:ssä – ulottuvuuksien välisessä neutraalissa tilassa sijaitsevassa tukikohdassa. Kanssakäyminen sivuhahmojen kanssa: Airuena tekemäsi päätökset vaikuttavat tapaamiesi hahmojen sekä kokonaisten ulottuvuuksien kohtaloihin.