Undisputed – Fighter Roy Jones Jr. '93
Nyrkkeily on täällä taas! Undisputed on autenttinen nyrkkeilypeli, joka on kehitetty huolellisesti asialleen omistautuneiden nyrkkeilyfanien sekä ammattimaisen nyrkkeily-yhteisön avulla. Tämä paketti sisältää Roy Jones Jr.:n nuoren version vuodelta 1993. HUOMAATHAN: Tämä on vain lisäsisältö. Sinun pitää ostaa Undisputed-peruspeli käyttääksesi tätä lisäsisältöä.