Undead Nightmare -pakkaus
Red Dead Redemptionin maailmaan vapautettu Undead Nightmare -pakkaus sisältää täysin uuden yksinpelikampanjan, joka seuraa John Marstonia, kun hän yrittää löytää parannuskeinon läpi rajaseudun leviävään epäkuolleiden tartuntaan. Tämän eeppisen yksinpeliseikkailun lisäksi Undead Nightmare sisältää täysin uuden moninpelitilan ja aivan uutta pelimekaniikkaa, aseita, epäkuolleita eläimiä sekä myyttisiä olentoja.