UNBEATABLE
UNBEATABLE on animetyylinen rytmiseikkailu, jossa pääset tekemään lavalla unohtumattoman vaikutuksen – ja tuhoja. Rytmipelaamisen aikana tarvitset vain kahta painiketta: ylös ja alas. Ajatuksen tasolla helppoa! Käytännön tasolla vaikeampaa. Yritä olla tuhoamatta itseäsi. Puolet pelistä on kuljeskelua ja omaan tahtiisi toimimista. Toinen puolikas on meidän tahdissamme pysyttelyä. Pinkkihiuksinen tyttö on Beat, ja hän on sinä, ja sinulla on paljon huolenaiheita. Poliiseja on kaikkialla, ja he ovat vihaisia sinulle syistä, jotka eivät vaikuta uskottavilta. Tilannettasi ei auta se, että ystävystyt ihmisten kanssa, joille poliisit ovat vihaisia hieman paremmista syistä. Mutta mitäpä minä tietäisin. Puhu ihmisille, auta heitä (tai ole auttamatta, en ole äitisi!), esiinny suurissa konserteissa ja lyö poliiseja. Ja pakene sitten poliiseja, joita löit. Kuvioon liittyy myös hirviöitä tai jotain. Mitähän tässä onkaan meneillään?! Kaikki tämä huipentuu esityksiin, jossa vaakalaudalla on kaikki. Musiikki ohjasi sinut tähän pisteeseen. Sen avulla myös selviät. UNBEATABLE-pelin täysi arcade-tila on oma itsenäinen pelinsä, jossa on oma etenemisjärjestelmä ja kokonainen oma verkkopeliosionsa. Mukana on mukautusmahdollisuuksia, suuri määrä musiikkikappaleita (lisää on tulossa!) ja kokonainen haastetaulukko peitottavaksi – haasteet ovat yksinkertaisia kuten ”suoriudu kappaleesta helpossa tilassa” tai vaikeita, kuten voisi olettaa haasteesta ”ratkaise muinainen arvoitus skeitatessasi”. Nämä eivät ole todellisia esimerkkejä.