Ultra Street Fighter IV - SUPER STREETFIGHTER IV Upgrade
Super SFIV on nyt Ultra! Uudet haastajat Decapre, Elena, Hugo, Poison ja Rolento liittyvät taistoon, jossa on nyt 44 hahmoa! Päivityksiä hahmotasapainoon, uusia kenttiä ja YouTube-lähetykset! Huomautus: Sisältö on yhteensopivaa vain pelien Super SFIV ja SSFIV Arcade Edition kanssa, eikä toimi erillisenä sisältönä. Sisältö on sama kuin Ultra SFIV -pakettiversiossa (lukuun ottamatta vaihtoehtoisia asuja). Kun teet päivityksen, et voi enää ladata Super SFIV- ja Super SFIV Arcade Edition -pelejä.