Ultimate Point Bundle
Ultimate Arvopakkaus! Tämä ainutlaatuinen Ultimate Point -paketti sisältää 900 pistettä ja harvinaisia arvostettuja esineitä, jotka voivat nopeuttaa hahmosi kasvua nopeammin kuin koskaan! Älä jätä tätä kertaluonteista tarjousta väliin! Tämä eksklusiivinen paketti sisältää: -900 Pistettä -Intensive Manual x1 -Valittava Growth Box Ticket x15 **Jos ostettu, pakettia ei voida palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/pelin sisäisiä esineitä, joita ei voida palauttaa. **Tämän paketin esineet lähetetään viestilaatikkoosi heti oston jälkeen.