Ultimate-päivityspakkaus 2
Ultimate Vault Hunter -päivityspakkaus 2: Digistruct Peak -haaste lisää hahmoille 11 uutta tasoa, uusia legendaarisia varusteita ja haastavan Raid on Digistruct Peak -kartan, joka tarjoaa entistä enemmän korkeantason pelaamista. Tarkoitettu pelaajille, jotka haluavat saada kaiken irti Borderlands 2 -kokemuksestaan. Yhdistä Ultimate-päivityspakkaus ja -päivityspakkaus 2, jolloin tasoraja on 72, käytössä on lisää legendaarisia varusteita ja tarjolla on uusia ylitasotiloja!