Uboat Attack: Zeppelin DLC
Uusi pelottava alus on liittynyt taisteluun! Tämän DLC:n avulla avaat: - Uuden ilmaiskun kyvyn, joka tuhoaa vihollisjoukkoja - 5 000 vasaraa tukikohtasi vahvistamiseen - Lisäohjautuvat torpedot vaikeisiin aikoihin Et voi tulla loistavaksi kapteeniksi ilman hyvää laivaa.