Uboat Attack: Vortice DLC
Uusi pelottava alus on liittynyt taisteluun! Tämän DLC:n avulla avaat: - Uuden hurmauskyvyn vihollisjoukkojen hämäämiseen - 15 000 mitalia laivojesi parantamiseen - Lisäkolmoistorpedoita synkkiä päiviä varten Et voi tulla loistavaksi kapteeniksi ilman hyvää laivaa.