Twist Drive
Twist Drive on loputon refleksien ja nopeuden kolikkopeli, jossa jokainen liike voi määrittää seuraavan pisteesi. Hallitse suuntaa, pysy tiellä ja todista, kuinka pitkälle refleksisi voivat mennä. HALLITSE MUTKAT. LISÄÄ NOPEUTTA. RIKKO ENNÄTYKSESI. Napauta näytön vasenta tai oikeaa reunaa kiertääksesi nuolta ja seurataksesi mutkittelevaa polkua koskematta reunoihin. Joka sekunti nopeus kasvaa ja mutkista tulee haastavampia, vaatien tarkkuutta, keskittymistä ja nopeita reaktioita. Kerää jalokiviä kilpailun aikana ja käytä palkintojasi avataksesi uusia esineitä kaupassa. Jokainen peli on uusi yritys päästä pidemmälle, saavuttaa korkeampi pistemäärä ja hallita kolikkopelihaaste, joka on helppo oppia, mutta vaikea hallita. Jos nautit loputtomista juoksijoista, kolikkopeleistä, refleksipeleistä, nopeuspeleistä ja korkean pistemäärän haasteista, Twist Drive laittaa refleksisi koetukselle loputtomassa kilpailussa.