TurnOn
Kaupunki syöksyi yhtäkkisesti pimeyteen. Sähkövoimalaan kohdistuneen onnettomuuden jälkeen kaupunkiin on palautettava sähköt ja tuotava sen asukkaille takaisin heidän tavanomainen, huoleton elämänsä. "TurnOn" on uskomattoman värikäs ja yksityiskohtainen tasohyppelypeli ilman tasoja. Se kertoo taianomaisen tarinan urheasta avaruusoliosta ja sen hurjasta matkasta läpi maailman, jossa vallitsee sähkökatkos. Pelin taide on hurmaavaa, tarinankerronta visuaalista, hahmot söpöjä ja ääniraita maaginen sekä rauhoittava. "TurnOn" tekee maailmasta sellaisen kuin se oli ennen, vain hieman parempana ja ystävällisempänä. ”TurnOnin” luomisessa pelistudiota inspiroi globaali Earth Hour -liike, jonka järjestää WWF.