Tundra Recon -paketti
Sisältää Tundra Recon Suit -puvun ja Aegis VII Survivalistin.Tundra Recon Suit -puku: tämä Tau Volantiksen varhaisten tutkimusryhmien käyttämä puku on tehty parafiinipohjaisista nanoteknologiakuiduista, jotka ylläpitävät ruumiinlämpöä kaikissa olosuhteissa.Aegis VII Survivalist: tämä kaukaisen Aegis VII -planeetan mukaan nimetty ase yhdistää pienikokoisen Plasma Cutterin ja Suspended Ripperin. Sen titaanipinta on suunniteltu rankimpiinkin planeettaolosuhteisiin .Tämä paketti sisältyy Tau Volantis -selviytymispakettiin.