Tulivoimaa-paketti
Lataa Lost Planet 3 -pelin Tulivoimaa-paketti! Sen avulla voit kurittaa moninpelivastustajia tehokkailla kaukoaseilla sekä viritellä yksinpelin robottiasi akridien moukaroimista varten.