TTT2-lisävideot (TEKKEN 4)
Kokoelma videoita TEKKEN 4 -pelistä! Voit katsella videoita milloin tahansa pelistä löytyvässä GALLERY-tilassa. *Tämä ladattava sisältö sisältää lisävideot, jotka löydät myös TTT2-lisävideot pakkaus B:stä. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.