Truck Driver - DLC Bundle
Heading North: Kun eläköityvä -setäsi pyytää sinua jatkamaan ajotöitään merten takana Mangefjellin hyisessä mutta kauniissa maassa, päätät lähteä uuteen seikkailuun. Jatka kuljettajan uraasi komeissa, tunnelmaltaan pohjoismaisissa maisemissa ja hoida lukuisia uusien hahmojen tarjoamia työkeikkoja. UK Paint Jobs: ”Fancy a British lorry?” Voit kuuden maalipinnan avulla muokata rekkaasi brittiläisillä klassikkoteemoilla. Luo brittiläisiä symboleita sisältävillä maalipinnoilla rekka, joka vastaa täydellisesti rakkauttasi Isoa-Britanniaa kohtaan. German Paint Jobs: Muokkaa rekkaasi tyypillisen saksalaisella tyylillä. Vaihda siihen kuusi ainutlaatuista maalipintaa, jotka tarjoavat vilauksen saksalaiseen kulttuuriin. French Paint Jobs: ”Vive la France!” Muokkaa rekkaasi klassisen ranskalaisella tyylillä. Voit nyt osoittaa rakkauttasi kaunista Ranskaa kohtaan kuudella eri maalipinnalla. USA Paint Jobs: Muokkaa rekkaasi amerikkalaisella tyylillä. Voit kuuden ainutlaatuisen USA-teemaisen maalipinnan avulla luoda rekan, joka vastaa täydellisesti rakkauttasi Yhdysvaltoja kohtaan. Hidden Places & Damage System: Lähde tienpäälle etsimään piilotettuja paikkoja ja uusia ajoneuvoja. Aja varovasti, sillä uusi vahinkojärjestelmä esittää visuaalisen vahingon rekkasi ja muiden ajoneuvojen osumakohdassa.