Trowzer's Top Tonic Pack
Virkistäydy hankkimalla Trowzer's Top Tonic Pack saat lisää juomia kulauteltavaksi! Jättipää! Tämä juoma antaa Layleelle jättimäisen pään. Ei vaadi huijauskoodia. Kiiltomato! Yooka ja Laylee eivät ole matoja, mutta katso, miten ne kimmeltävät! D.I.S.C.O! Muuta kaikki kentät Playtonicin arvoisiksi bilemestoiksi. Yooka 64! Retrojuttujen faneille tämä juoma on raikas tuulahdus menneisyydestä. Ei lisättyjä polygoneja.