TramSim: Console Edition - Deluxe Content
Nautitko yksityiskohtaisista Vienna ja Munich kartoista ja haluat kokea vielä enemmän? Päivitä TramSim Konsoliversio – Deluxeen ja nauti Vienna lisäsisällöstä; ULF Type Tram ja yksityiskohtaisesta Vienna Depot. Vienna Favoriten raitiovaunuvarikko on erittäin tärkeä kaupungin raitiovaunuliikenteelle, ja se juhlii 150-vuotisjuhliaan vuonna 2023! Tutustu varikolla raitiovaunujen varastotiloihin ja navigoi monimutkaisessa raideverkossa. Käynnistä raitiovaunut aamuvuorossa ja sammuta ne päivän päätteeksi, ota vastaan vaihtotyöhaasteita ja hallitse toimivaa pesujärjestelmää. ULF Type Tram (lyhenne sanoista Ultra-Low-Floor) on Vienna raitiovaunuverkoston ensimmäinen matalalattiainen raitiovaunusukupolvi, ja se on ollut käytössä vuodesta 1995. Aja tätä monimutkaista ja realistista raitiovaunua kahdessa pituuskokoonpanossa Vienna aidoilla linjoilla.