Train Valley 2 - Community Edition
Vauhdita teollista vallankumousta tässä rautatiepohattapelissä, jossa pääsee todella mikromanageroimaan! Rakenna rautateitä, päivitä vetureita ja pidä junat aikataulussa ilman viiveitä ja onnettomuuksia, jotta pienen laaksosi kaupunkien ja teollisuuden alati kasvavat tarpeet täyttyvät. Vie rautatieyhtiösi teollisen vallankumouksen päivistä tulevaisuuteen ja täytä laakson kaupunkien ja teollisuuden tarpeet. Jos haluat ratkaista mutkikkaita logistiikka- ja kuljetusongelmia, jos sinussa on hieman rautatiemogulin vikaa tai jos yksinkertaisesti tykkäät ratkaista pulmia, tämä peli tarjoaa paljon kaikenlaista niin uusille kuin vanhoillekin pelaajille. Vaikket olisi koskaan pelannut alkuperäistä peliä, Train Valley 2: Community Editionissa riittää tekemistä! Train Valley 2: Community Edition sisältää paitsi Passenger's Flow-, Myths & Rails- ja Editor's Bulletin -DLC:t myös kaikkiaan 158 yhteisön luomaa tasoa.