Ennakkotilaus
Löydä tiesi Train Sim World 7! Lähde jännittävälle matkalle ja tutustu 3 monipuoliseen reittiin vetureiden kyydissä, jotka on helppo oppia mutta vaikea hallita: Suuntaa Pohjois-Englantiin ja Yorkshiren viehättävien kukkuloiden halki reitillä AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, mukana Northern BR Class 331 ja LNER Azuma (Lontoon koillisrautatien Azuma-juna). Mutkittele Baijerin matalien huippujen halki jännittävillä kauko- ja aluejunavuoroilla BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURGin parissa, mukana DB BR 440 ja paljon muuta. Kaikki kyytiin kohti Aurinko-osavaltiota! Kulje ensimmäistä kertaa Miamin, Fort Lauderdalen ja muiden paikkojen raiteilla FLORIDA TRI-RAIL, mukana BL36PH ja CSX vetovoimana. Tutustu FREIGHT HAULER (RAHTIKULJETTAJA)! Järjestele tavaraliikenne määränpäähänsä ilman ohjeita tai aikatauluja. Uhmaa sääennustetta käyttämällä LIVE WEATHER (REAALIAIKAINEN SÄÄ) – yksikään matka ei ole samanlainen. Lähde omalle matkallesi omalla tavallasi toimintojen CONDUCTOR MODE (KONDUKTORITILA), FREE ROAM (VAPAA VAELLUS), CREATORS CLUB (LUOJAKLUBI), PHOTO MODE (VALOKUVATILA) ja muiden avulla.