Huomaa: Peninsula Corridor vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tässä lisäosassa olevaa sisältöä voidaan käyttää. Kuusi MP36PH-3C-veturivaihtoehtoa tilattiin käytettäväksi Peninsula Corridor -pikaliikenteen lähijunapalveluissa. MP36PH-3C-veturit, jotka on maalattu punavalkomustiksi ja varustettu numeroilla 923–928, aloittivat liikennöinnin vuonna 2003 ja ovat siitä lähtien palvelleet Peninsula-aluetta jo kahden vuosikymmenen ajan. MP36PH-3C:ssä on 3 600 hevosvoimaa ja se on rakennettu tiukkojen törmäyksenkestovaatimusten mukaisesti. Se on 70 jalkaa (21 m) pitkä, 15,5 jalkaa (4,7 m) korkea ja painaa melkein 280 000 paunaa (127 000 kg) – siitä huolimatta se on sulavalinjainen ja eurooppalaistyylin mukaan häikäisevä. Train Sim Worldissä MP36PH-3C tekee debyyttinsä Peninsula Corridor -reitillä. Se on varustettu kaksitasoisilla työmatkalaitteilla, jotka soveltuvat täydellisesti palveluiden tarjoamiseen San Franciscon lahden ympäristössä.