Huomaa: Peninsula Corridor vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tässä lisäosassa olevaa sisältöä voidaan käyttää. Erilaisten erikoistehtävien hoitamista varten Peninsula Corridor täydentää pari MP15DC-veturia, jotka alun perin palvelivat Southern Pacific -aluetta. MP15DC on monikäyttöinen veturi, joka on rakennettu perinteisellä päivystäjäveturien end cab -designilla mutta varustettu niin, että se kelpaa päälinjallekin. Electro-Motive (EMD) valmisti vuosina 1974–1980 MP15DC-veturin, joka on neliakselinen (B-B) ja 1 500 hevosvoiman tehoinen. Veturi käyttää 12-sylinteristä 645-sarjan moottoria ja tasavirtageneraattoria. MP15-vetureita valmistettiin yhteensä 351. Pääset kokeilemaan MP15DC-veturia monenlaisissa autenttisissa tehtävissä: junan vaihtamisesta ja kokoonpanosta aina raskaiden työjunien käsittelyyn pääradalla sekä vikaantuneiden lähijunien pelastamiseen!