Tämä lisäosa on saatavilla vain Xbox Series X/S -pelaajille ja PC-pelaajille. Frankenbahn rakennettiin alun perin useista rautatielinjoista Lounais-Saksassa, mukaan lukien Nordbahn, joka kulki Stuttgartista pohjoiseen Heilbronniin. 1840-luvulta lähtien tämä rata on ollut erittäin tärkeä, ja nykyään sillä kulkee sekä merkittävää työmatka- että tavaraliikennettä. Train Sim World 6 -pelissä pääset kuljettajaksi Frankenbahnin monipuolisiin liikennetehtäviin. Vuoteen 2000 sijoittuvassa ympäristössä voit nähdä Stuttgartin klassisen ratapihan ja rakennukset ennen suurta jälleenrakennusta, ylittää varovasti Enzbrücke-sillan ennen sen vuoden 2006 korvaamista ja kokea kaiken aikakaudelle uskollisilla vetureilla. Nouse uuden ja klassisen DB BR 140 -veturin ohjaamoon hoitamaan raskaita tavaratehtäviä valtavalta Kornwestheimin ratapihalta, tai kuljeta alueellisia junavuoroja uudella Wittenberger Steuerwagen -junalla, jota vetää DB BR 111 -veturi. Siirtele vaunuja BR 363 -veturilla tai ikonisella DB BR 294 -veturilla (saatavana erikseen).