Huomaa: Täyden elämyksen takaamiseksi suosittelemme, että hankit itsellesi Train Sim World 6: Leipzig - Dresden, joka on saatavilla erillisenä ostoksena. Kunnianarvoisa vaihtoveturi saapuu Saksan ratapihoille. Iloitse, kun ikoninen DB BR 294 on valmis käyttöön Train Sim World 6:ssa! BR 294, joka tunnettiin alun perin V 90 -sarjana, rakennettiin 1960- ja 1970-luvuilla raskaiksi vaihtovetureiksi. Niiden paino ja tehokkuus tekivät niistä sopivia sekä pitkien junien vaihtotyöhön että vaunujen kuljettamiseen eri kohteiden välillä. 1990-luvulla junalaivaston peruskorjauksen yhteydessä 290 veturia rakennettiin uudelleen ja luokiteltiin BR 294 -luokkaan. Vaikka he ovat iäkkäitä, heidät tapaa edelleen töissä myös nykyään. Kokoa junia teollisuusalueilla ja kuljeta ne pääradan kautta klassisella dieselmoottorilla. Free Roamin avulla pääset työpaikalle missä tahansa Saksassa. Ole valmis kohtaamaan odottamattomia nopeusrajoituksia, liikennevalojen viivästyksiä sekä radanvarsityöntekijöitä. Ikoninen V 90 on valmiina sinua varten! Huomaa: Xbox One -konsoliperheen (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ja Xbox Series S -konsolien ominaisuuksien vuoksi näiden alustojen pelaajat voivat odottaa erilaista ajoitusta ja pelin kerrostusta alustan suorituskyvyn mukaan. Jos haluat lisätietoja, mene Dovetail Gamesin tukikeskukseen ja etsi ”Train Sim World 6 FAQ (UKK)”.