Tämä lisäosa on saatavilla vain Xbox Series X/S -pelaajille ja PC-pelaajille. Huomaa: Täyden pelikokemuksen saamiseksi suosittelemme hankkimaan Cajon Pass ja San Bernardino Line, jotka ovat saatavilla erikseen. GP60M rakennettiin Santa Fen “Super Fleet” (Superlaivasto) -intermodaalijunien veturiksi. 63 veturia varustettiin leveällä “wide-nose”-ohjaamolla, ja loput toimitettiin ohjaamottomina B-yksikköinä, jotka tunnetaan nimellä GP60B. Vuoden 1996 fuusion myötä ne siirtyivät BNSF:lle ja saivat muun kaluston tavoin oranssin värityksen. Monet niistä ovat käytössä vielä tänäkin päivänä. Train Sim Worldissa GP60M hallitsee Cajon Passin reittiä, tarjoten mahdollisuuden ohjata näitä harvinaisempia voimanpesiä erilaisissa tehtävissä. Mukana on uusi Cajon-aikataulu sekä neljä skenaariota, jotka sijoittuvat sekä Cajon Passille että San Bernardino Linelle. GP60M on saatavilla BNSF:n H2- ja H4-värityksillä, joista jälkimmäisessä on uudistettu ohjauspöytä. GP60B puolestaan kantaa BNSF:n H1-väritystä. Mukana on myös uusia selkäranka-intermodaalivaunuja, sementtisäiliövaunuja ja BNSF-merkittyjä autokuljetusvaunuja.