Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme omistukseesi WCML: Preston - Carlisle, joka on saatavana erikseen. Class 86 aloitti liikennöinnin 1960-luvun puolivälissä vasta sähköistetyllä West Coast Main Line -reitillä. Toisin kuin uudemmassa Class 87:ssä, 86:n suurin nopeus on 100mph, koska siinä on vähemmän hevosvoimia. Muita eroja Class 87 verrattuna ovat päällystetty headcode-laatikko ja erottuva kolminkertainen tuulilasi. Train Sim World -ohjelmassa Class 86/2 tarjoaa WCML: Preston - Carlislelle runsaasti lisävaihtelua. 86 ja upouusi Mk2F-vaunu korvaavat maastoliikenteen palveluissa, samoin kuin uusi Mk1 RMB kaikkiin British Rail buffet-tarpeisiinne, haluaako joku voileipää? Ota 86 kierrokselle viidessä uudessa skenaariossa tai kokeile sitä Free Roam (Vapaa liikehdintä) -tavalla millä tahansa reitillä! Yhdistä uudet Mk2F:t ja Mk1 RMB Buffet Car -vaunut Formation Designer (Muodostelman suunnittelija) -ohjelmassa olevaan junakokoelmaasi, jotta voit suorittaa räätälöityjä junaretkiä.