Huomaa: täyden kokemuksen takaamiseksi suosittelemme, että omistat Train Sim World 4: East Coast Main Line -lisäosan, joka on saatavana erillisenä ostona. Vuosikymmenestä toiseen aikaa kestävä Flying Scotsman on maineikas ja tunnettu raideikoni. Kuuluisan Flying Scotsman -veturin on suunnitellut Sir Nigel Gresley, ja Doncaster Works lanseerasi veturin helmikuussa 1923. Veturin muunnettiin myöhemmin huomattavasti paranneltuun A3 Pacific -malliin. 100 menestysvuoden jälkeen, joihin sisältyy ennätyksellisiä ajoja, näyttelyitä sekä Amerikan ja Australian kiertueita, National Railway Museum juhlii tämän junan erityistä tarinaa – ja myös sinä voit osallistua tähän juhlintaan! Opi kuljettamaan alkuperäisessä kunnossaan esitettyä legendaarista Flying Scotsman -veturia Train Sim World 4:ssä ja astu satavuotisjuhlaansa viettävän kuljetuspalvelun kyytiin East Coat Main Linella Peterboroughin ja Doncasterin välillä. Voit myös mennä minne haluat Skenaariosuunnittelijan avulla.