Huomaa: Jotta voit saada täyden pelikokemuksen, suosittelemme ostamaan Train Sim World 4 Compatible: ScotRail Expressin joka voidaan ostaa erikseen. Skotlannin kahden pääkaupungin väliset työmatkalinjat käyvät vilkkaina ja tiheinä. Yhtä tärkeää junien liikennöinnin lisäksi on radan kunnossapito, radan on oltava hyvässä kunnossa ja varavaihtoehtoja tarvitaan, jos jotain ikävää tapahtuu. Lähde tehtävään siirtää painavia painolastijunia pitkin Edinburgh–Glasgow -linjaa valmistautuaksesi päivittäisiin suunnittelutöihin ja kohtaa tyypillinen skotlantilainen sää, kun vedät Class 385:iä toimitus- ja pelastusajoilla. Tehtävään sisältyy Class 66, joka on saatavana kahdella upouudella värillä: Direct Rail Services sininen ja Ocean Network Express magenta! Kohtaa uusia haasteita ja uudentyyppisiä palveluita Skotlannin tärkeimmällä kaupunkien välisellä pääradalla Rivet Gamesin Engineering Express Pack-paketin avulla!