Edinburghin ja Glasgow’n välisestä viidestä rautatielinjasta kaupunkien väliselle liikenteelle tärkein on aina ollut Falkirk High. Linja on kaikista suorin ja tarjoaa 8 välipysäkkiä. Junat ovat kulkeneet sitä sukkulamaisesti jo 180 vuoden ajan. Nyt niiden seuraan liittyy joka tavalla upouusi ScotRail BR Class 385! Uusi yksikkösarja suunniteltiin laajentamaan ScotRailin sähkökalustoa. Skotlannin Central Belt -alueen nykyaikaistus sähköisti monia tärkeistä linjoista, minkä jälkeen Class 385 astui palvelukseen vuonna 2018. Näin Glasgow–Edinburgh Line -linjalla voi matkata täysin sähköisesti. Aja lähiliikennejunia kahden tärkeimmän skotlantilaiskaupungin välillä, suorita reittitehtäviä tai bongaa junia suosikkinäköalapaikastasi. Mukauta omanlaisia kokemuksia käsikirjoitusten ja runkoväritysten suunnitteluohjelmilla Scenario Planner ja Livery Designer ja jaa kokemukset Creators Club -tekijäkerholle.