Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 3: Southeastern Highspeed, joka on saatavilla erikseen. Junaradat kohtaavat vuoden aikana monia erilaisia haasteita. Kun lehdet alkavat putoilla, Rail Head Treatment Trains (RHTT) -junat lähtevät matkaan. Mitä RHTT tekee? Se on suunniteltu varta vasten radan pesemistä varten. Murskaantuneet lehdet ja kosteus muodostavat radan päälle liukkaan kerroksen. Tämä laite puhdistaa ylimääräisen lian silmänräpäyksessä, jolloin raideliikenne voi jatkua normaalisti – ja turvallisesti. Train Sim World 3 -pelin RHTT:t koostuvat 4 variantista, jotka on kaikki varustettu erilaisilla laitteistoilla. Niiden rinnalla pelissä kulkee karaistunut Class 66, joka kulkee Southeastern Highspeed -reitillä kiireisen matkustajaliikenteen välissä puikkelehtien. Scenario Plannerin avulla voit puhdistaa lehdet ihan miltä reitiltä haluat!